Jul 7, 2011

Mind Game..

Hari nie kind of suck la....penat dan amat penat dan masih memikul beban yang sama...dulu tuduh itu ini..last2 still aku gak pgg tggjwb tu...asal x berbunyi kat lec??bagi aku kene pecat???bangang...at least stand and take the tittle if u can do it more than i can...cakap gempak...kutuk blkg hebat...tapi hakikat...go to hell mothafaka...

Cukup la dengan kekusutan hari nie...siap photostat pe yang perlu...aku just nak balik and tido...atas jasa ciepot...aku gi poli naek kete dia...dia bagi pinjam coz dia nak ke muadzam...nice and thx a lot little bro...^_^...

OTW blik tu...aku lalu la depan satu kedai nie...ARRIANNA...terang2 dah tulis ARRIANA...tapi aku baca IRRIANA....damn...terang lagi bersuluh perkataan tu ARRIANNA tapi buat beberapa kali aku baca dengan antonasi IRRIANA...hmx...mungkin coz dulu bile aku kusut...dia je yang sedar...and try to put sum effort to make me smile...

sayu je aku bawak kete...perasaan kusut, serabut and rimas td dah bertukar kepada perasaan rindu..hanya kerana satu nama kedai...=.="....lintas depan benteng....terpandang papan tanda KUANTAN....and seriously...ape yang aku nampak hanya nama dia yang terselit dalam huruf tersebut...kene plak lagu dadali disaat aku mnyintaimu plak yang duk men pak FM modulator...ARGH....

durgh..."nice" day eva...
sok got task need to be done...after 6 month holiday...
aku harap sangat...akan ade sumone akan ambil tittle yang aku pikul skang...
x pon let da mothafaka yang dok cakap aku mcm2 tu plak yg pgg jwtan nie...
coz based on ape yang dia cakap..looks like he/she can do it better than me...

may god bless me...
^_^

No comments:

 
;