Jul 26, 2011

Aku makin kurus??!!!

Aku makin kurus???aku rase aku mmg kurus dah...dari kecik ag kot...kalau makin kurus...erm am i making a step to become a life skeleton????ha5...

Baru2 nie nenek ade datang umah...tido kat sini satu malam then dia tido umah paksu...sempat la merasa durian dari kampung and some rambutans...malam tu nenek penat...dia tido awal...x byk yg bleh kitorang borak...tambah plak ngan perangai aku yang ske duk melepek kat kedai kopi...

esoknya nenek dah nak gerak ke umah paksu...aku sibuk dok ngadap lappy...almaklumlah proposal kene reject LAGI...nenek datang dari blkg...mase aku tgh garu kepala yang x gatal...mencari maklumat tuk buat proposal final project yg baru...

"ya allah...permudahkan lah jalan aku..."

nenek pegang tangan aku...dia cakap aku dah kurus...aku cakap la yang aku mmg dah kurus dari kecik kot...pastu bleh dia shoot aku...cakap sal tringat ke awek...damn granny!!!...u just hit the god damn jackpot...i love u nenek!!!...nenek mmg hebat la...

lepas sesi bersalaman...aku tengok jam yang aku pakai...well...mmg betol la yg nenek aku cakap...aku makin kurus...jam yang sebelum nie ketat kat tangan aku...skang dah longgar...amat longgar...xkan la sebab jam tu membesar kot...=.="

mungkin betol sebab aku teringat kot...tapi...yup...tapi...mungkin gak coz 2, 3 mggu nie makan mnum aku x teratur sgt kot...kepala berserabut sikit ngan kerja...

yup kerja...berkaca thu x mata bile satu proposal dengan mudah direject...retak kepala otak nie bile nak usaha wat proposal baru...dan habis punah seme "litar" dalam kepala bila kene reject lagi...

pernah gak satu malam tu...berair mata aku...3 hari x tido (penampilan masih kacak...ha5)...nak setelkan permohonan cuti...nak setelkan projek...nak setelkan satu dua mnde ag...rindu nak mengadu...tpi dengan keadaan aku skang...mengadu pada parent pasal kegagalan bukan perkara terbaek la...dengan kelulusan akak n abg yg cemerlang...mesti aku akan dibandingkan...AND I HATE THAT...aku rindu masa lalu... ="X

Dan hari nie...projek aku dah lebih kurang seminggu diterima...proposal pon dah dibuat...hal kursus pon dah setel...still...jam kat tangan masih longgar...erm...is it about the dreams???if it so...aku kene faham and tanam ape yang MR.K cakap sal "MIMPI"

...i miss u....

No comments:

 
;