Jul 5, 2011

Bila dah x cukup tido....

Smlam xleh nak tido...balik je dari mlepak mata still segar...owh man...redho je la...so ape lagi...layan movie la...Forever strong ngan Semi pro...2 movie sempat layan...fuh2...hbs2 je movie dalam kul 7 pagi gitu...

siap pe yang patut...aku pon ready tuk tido...pejam je mate kejap...pastu mak kejut...oh man...apasal plak nie...mak mintak tlg gi bank...setelkan pe yang patut...aku pon kuar la...mate rabak nie...merah gile...sedap2 tido kene kacaw...hurm...spoil..

masuk bilik air...mate pedih bile kene air...dalam pale dah start pk...brape lama je aku tido td eh???...siap mandi...terus aku terkam jam...tgk2 baru kul 8 stgh....pergh...sjam lebih je tido...kepala stone ag nie...nak smbg tido x sedap plak..mak cakap dia rase cam x sehat...so aku bersiap la gi bank...

baju dah siap pakai, then sluar plak...siap galas beg...tgh jalan tu...mase tgh bawak moto...aku terpikir...asal aku pakai baju kemeja T...ngan sluar sleck???gilo ape???adush...ag best tu...aku siap bawak lappy...macam nak gi kelas...padahal nak gi setelkan urusan bank je...=.="

gile x gile...mase aku dok isi borang...patut tulis RM10.00 tapi gi tulis RM 100.00.....what da haish...terang2 stone ag...jgn la jadi mende yang memalukan...tu je yang aku harap...tolong la jgn...dlm stgh jam pastu....urusan kat maybank dah setel...CIMB dah setel...BSN pon dah setel...last...tinggal bank islam je...so far xde la mende memalukan jadi...

aku bawak la moto...time bawak moto tu aku terfikir...asal aku x gi bank islam dulu td...ag dekat...then baru gi CIMB, Maybank ngan BSN...dah x memasal skang kene u-turn...hadoyh...nyesal lak aku tido lewat smlm...sesampai je kat bank islam...aku jd kaku...aku x thu nak watpe...jd bongok jap kat situ...

nie la saat yang paling memalukan...ya allah...aku duk depan pintu bank islam mahkota square...aku bukak pintu then masuk...duduk kaku kat situ dalam sminit lebih2 la...pastu awek nie tnyer..."Ye boleh saya bantu???" aku x thu nak ckp pe..aku just tunjuk borang yang dah siap berisi kat tgn aku...awek tu pon cakap "tekan skrin tu 2 kali..." aku blurr...wei blurr...aku phm mnde pe screen tu..tapi blurr!!! ARGH mothafaka...pastu awek tu bleh plak cakap "screen tu..yang macam cermin tu..." dengan mata merah..aku pusing blkg...aku tekan cermin bank islam...BODOH!!! ape la aku wat...awek td dah gelak...then datang sorang guard tolong amekkan aku nombor...ARGH!!!! malunyer...ape aku wat nie...

setel je urusan kat sana...cepat2 aku blah..bengong...malu gile siot...mesti diaorg ingat aku tgh stone men drugs...malu gile...ha5...x leh lupe...sampai bwk moto time nak balik...aku tergelak sorang..pk blik pe yang aku wat td...ha5...

No comments:

 
;