Jul 9, 2011

Antara dia dan dia

Kemanisan chewing gum x tahan lama...dah smpai masa mende tu spoil..kite akan buang...sama la gak ngan cite hidup aku...waha!!! amek chewing gum jadi contoh...kreatif gop aku nie...kih5...dulu pernah aku menikmati keindahan sayang dan menyayangi...pergh...heaven wa cakap lu...

tapi mende tu x tahan lama...terima kasih kepada kebodohan aku and jasa "BAIK" seorang manusia yang bergelar kawan...kalau ko bace blog nie...aku betol2 bertrima kasih taw...coz ko dah ade rase tanggungjawab...aku happy sgt...^_^ just next time...fokuskan pada diri sendiri plak dari fokuskan pada org lain...he5....

back to topic...

hari nie aku melepak...ape ke bijak adek2 angkat aku boleh bertanya...antara tut dan aku...sape akan menang...what da tut!!...amende yang korang borak nie...aku x paham wei...mcm ayam ngan itik...korang cakap bahasa ayam aku plak paham bahasa itik je...try story kat abg nie...cer cite cer cite...

lepas cite dibukak baru la aku phm pe sebenarnya "ANTARA TUT DAN AKU"...balik tu aku cari la ape yang adek angkat aku perkatakan...tapi hampa x jmpe...but wait..aku pernah tgk gambar tu...yup...mmg aku pernah...bear yang aku bagi kat ex aku...ade ag...wihi~ x silap aku nama dia uki paan...comel je nama tu...ha5...caption gambar tu sama mcm ape yang disebut2 kat mulut adek angkat aku...skang ape yang gelap dah jadi terang...and tambah2 bersuluh...ade la 1, 2 comment kat bawah tu yang aku baca..

mothafaka...ade ag satu bear kat blkg bear yang aku bagi tu...lagi besar...bapak besar woo...kalau ikut pada aku..aku x mampu kot nak beli mende besar gedabak gitu...kalau beli pon..ntah camne aku nak bwk balik...almaklumlah...ade motor je..kete xde...xkan aku nak ngepom menatang alah tu mcm bwk awek...gile...x maw aku...

aku teliti gambar tu....terasa plak happy...x sangka plak bear tu elok ag...still in one piece...coz after what have i done...aku ingatkan bear tu dah rentung dah..x pon hancur...tapi ape yang aku nampak...bear yang aku bagi tu masih berkeadaan sempurna...(bear tu pakai baju...i think its kind of cute coz u can make it naked and imagine bear tu gerak tutup mnde yang patut...ha5)

aku try search blik pic tu..tapi x jmpe...i wonder..who will win...and i dont mind losing to him...coz aku sendiri yang hancurkan perhubungan tu...nak nyesal watpe??? aku xde hak pon nak rase perasaan tu...its kind of true that i really regreat of what already happen...but its my mistake...xde pilihan la untuk aku selain terima...^_^...aku penah terbaca satu quote nie...if u really care...all of that wont happen...well...NAH RASAKAN KO NICK!!!!....ha5

No comments:

 
;