Aug 6, 2011

Perhubungan maya

Antara gelagat yang kelakar and nuisance kat FB...yup FB


Time ngusha
time ngusha nie ok...not bad la...xde la mende2 spam bodoh nie...tapi kan...yang aku x leh blah bile ade aksi2 hero...=.=" kadang2 mnde yang x perlu pon tetibe ade "Supergirl" datang menyelamat...durgh...get a life will you..


Usha tapi x dapat
part nie paling aku ske...kah5...berdekah aku ske...bukan pe...aku pon thu la gak cite sal diorang nie...si gurl x luah kat si boy yang dia ske boy nie kan...pastu kan...bile si boy nie rapat ngan gurl lain...di ulangi...RAPAT!!! x couple...then kuar status sal false hope la...loose him la....kih5...

nie komen aku...korang x declair pape...then tetibe loose him???damn fcuking epic...how can u lost sumthing u never had???kah5....

and false hope???wake up ngok...kitorang boy...x paham sangat makhluk kompleks nie...coz we not that good in hiding our feeling...so if there any feeling towards us...could u at least tell...malu???erm...ketat2 kat khalayak ramai xdela plak hang nak malu...sory a little to harsh there...tapi hakikat~


Time couple
serabut aku bile refresh home page...mcm xde PM or IM je...dok berchatting kat wall...jadah ape...kalau si pakwe wat wall post then si makwe comment kat wall post tu...xde hal la kan...nie x...pakwe wat wall post...then si makwe pon wat wall post gak...bangang ape...pastu bersepah la kat home name diorang...kalau cakap bahasa manusia xpe...nie x...spelling over the top sokmo...aduhai...orang lain pon ade pakwe makwe gak la ngoks...no need for u to be such a nuisance for others...mungkin la bagi korang swit...tapi bagi aku yang tengok kan...its kind of spooky and stupid...


Bile ade masalah ngan couple
habis punah homepage aku...=.="...i hate you la...itu la...ini la...to be with u is a mistake la...WTH is that???mistake???habis yang status ko sblm nie mistake gak ke???ape yg korang wat sblm nie mistake gak ke???adoyai...fening aku yang membaca...hari nie bergaduh...bercouple ngan org tu mistake...esok berbaek...couple ngan org tu heaven...=.="


Bile break
Part nie paling aku Fcuk skali...ade 2 jenis kat bahagian bile break...

Jenis A
ade la sbulan dua kat home nie status dia je...pastu status xleh blah...=.=" i cant live without you....i need you...blah2...bosan...dalam seminit tu...ade la 5 ke 10 status dia update...=.="
*terkena gak la kat aku...tapi as a boy...tu nak tunjuk yg kekasih kami susah diganti...ha5

Jenis B
yang nie x lama...skejap je...habis kuat pon sebulan...i cant live without you la...itu la...ini la...tapi alih2 dah in relationship ngan org lain...damn superb...solute wa sama lu...ha5...

No comments:

 
;