Oct 4, 2012

Terima Kasih Keluargaku

Hye there...

entry kali nie xde nak mengutuk sesiapa sgt...hehehehe...just a way for me to express my feeling right now...untuk pengetahuan korang...nick dh dapat smbung belajar...alhamdulillah...termakbul gak keinginan nick tuk menjejakkan kaki yg tidak berilmu ini ke tempat yg bergelar universiti....

keputusan upu yg x disangka2 baru2 nie mmg betol2 x bagi peluang untuk aq bersedia...so secara mudahnya...mmg serba kelam kabut....tapi nick nak berterima kasih pada family nick yg sentiasa ade kat sisi....

Ayah
- ayah, terima kasih sebab drive punya lah lama semata2 nak hantar uki smbung belajar...uki mintak maaf sebab terpaksa korbankan masa dan duit ayah tuk hantar uki...terima kasih sebab bagi uki nasihat and try to cheer me up when im down...when my head kiss the floor..u bring me up...walaupon nasihat diberikan melalui talian...tapi uki bersyukur sebab ada ayah yg hebat....en Jaafar Ab Rahman...my superman from 19/04/1991 and forever will be...as long as i still breathing....

Emak
- Emak...macam2 mak buat bila dapat tahu uki dapat smbung belajar...mak usahakan hampir kesemuanya...pastikan uki cukup pakaian ke sana...walau xde duit tuk berbelanja...mak sggp berkorban tuk uki...belikan baju yg sesuai...ke hulu ke hilir bawak uki beli brg keperluan...setelkan ape yg perlu...terima kasih mak...kalau mak sakit2 pening 6t...mak mintak la tolong imran picitkan...mak mintak la tlg imran tuk tlg sidaikan kain semua tu...uki mintak maaf sebab xde tuk picit kepala mak bila mak sakit2....mak jaga diri elok2...my first angel that god send to me is u, Mrs Hafsah Binti Ahmad...terima kasih sebab sentiasa bagi uki nasihat...sentiasa percaya pada uki...terima kasih mak...

Diyana & azri
- kepada kakakku yg nun jauh di sana...aku tahu mu xde duit sgt masa aku dpt smbg blaja tu...tapi mu still hadiahkan aku printer...tuk mudahkan kerja aku kat sini...terima kasih Diyana Zahirah...mu topupkan aku bila aku xde kredid...terima kasih sangat2...masa aku dpt smbung blaja tu...mcm2 mu usha nak dapatkan cuti...semata2 nak hantar aku ke sini...terima kasih diyana....terima kasih sangat2...

- Abg azri...terima kasih tuk printer and duit belanja yg abg bagi...terima kasih sebab teman hantarkan uki sampai ke perlis....maaf sbb sshkan abg...terpaksa amek cuti sebab nak hantar uki...terima kasih sebab sanggup drive jauh2...dari kuantan ke perlis...then dari perlis ke johor...semata2 untuk hantar uki...terima kasih abg...

Din
- x byk yg kite sempat borak...ye la...aq dapat tawaran tu...mu dah nak balik ke UMP...tapi aku ingat pesan mu din...pasal kawan dan segala bagai...terima kasih atas semua nasihat mu din...maaf la x smpt luang masa sangat ngan mu sebelum bertolak ke perlis...mu jaga diri molep...6t aku dah cuti kite gi lepak kedai macam biasa k bro...rindu ar nok berbeta ngan mu bro...sumpah cakap...walaupon kadang2 menyakitkan hati...tapi mu la satu2nya abg yang aku ade...

Imran
- dear imran...hahahahaha...adik kesayangan nie...mu jgn lembik2 doh...klu org kacau lepas ni...bahan terus...wat keras sikit...jgn nak manja sgt...kalau mak ayah sakit2...mu tlg2 la k...angkat kain semua tu...tolong2 la...aku x thu la mu rindu ke aku or mu rindu ke laptop aku...tapi aku rindu gile ke mu...hahaha rindu nok baloh ngan mu...

uki mintak maaf kat korang...uki x thu camne nak balas jasa2 korang...uki rindu gile kat stiap sorang dari korang...uki mintak maaf...hanya doa atas sejadah je yang uki mampu berikan buat masa sekarang....tu pon nak mintak balik korang doakan uki berjaya and sentiasa tabah and tenang kat sini...

i love u all...family...yess...i love u all...with proud and with pride...i got no shame to admit this...jaga diri elok2...jgn lupa dtg amek uki kat terminal stiap kali uki balik...hehehehe

No comments:

 
;