Dec 7, 2011

Surat Cinta Untuk Yang Tersayang


Salam....

maaf la nick curi sikit masa awak...maaf gak kalau coretan nick nie mengganggu hidup awak...nick hanya nak meluahkan ape yang nick rasa...nick tahu...sebab silap nick dulu..kite dah xde pape...nick sedar sangat silap nick tu...nick x marahkan awak sebab tinggalkan nick...nick ambil perkara tu sebagai pedoman nick....

nick minta maaf...bukan nick xnak move on...nick cuma tak bersedia lagi tuk move on...mungkin sebab nick still sayang lagi kot kat awak...so nick xnak la jadikan pompuan lain sebagai pengganti...x baik kan buat macam tu ^_^

awak...nick nak awak tahu...nick sanggup buat ape je tuk awak...awak nak itu??? nick bleh usahakan...awak nak ini??? pon nick bleh usahakan...nick x kesah tertidur or terlelap...janji nick dapat penuhi permintaan awak...nick tahu awak bukan seorang yang meminta...satu sen pon awak x pernah mintak duit nick...tapi nick nak awak tahu nie...nick sanggup wat apa pun tuk gembirakan awak...tapi awak jgn la plak suh nick wat mnde ngarut2 macam ambil bulan...kalau awak suruh jugak...nick bleh bagi gambar je la...^_^

Awak...nick mungkin kasar dari semua segi...and nick mungkin x pandai nak tunjuk kasih sayang nick...tapi kan awak...nick x pernah berhenti tuk sayang awak...dari hari pertama kita bergelar kekasih...walaupun skang kita dah break...nick still syg awak...nick tahu...semua laki boleh cakap sayang...and nick mintak maaf kalau nick pon dah tergolong dalam golongan tu...

Awak...nick berdoa kat tuhan...nick mintak kalau betol awak jodoh nick...nick mintak didekatkan...dan dipermudahkan segala rintangan...nape nick mintak dipermudahkan??? nick ingat lagi dulu awak cakap awak ske advanture...so kalau hubungan kita xde masalah...xde la adventure...nick nak hubungan kita ada advanture tu...so awak akan syg hubungan kita...and secara x lansung akan sayang nick skali ^_^... nick xnak la pulak advanture tu terlalu sukar tuk kita...nick xnak letakkan sebarang risiko pada hubungan kita tu...^_^ tu cerita kalau la

Awak...skang kita dah xde pape kan...hati awak mungkin dah tawar tuk nick...tapi awak...nick nak awak thu...nick akan slalu teman awak...nick akan slalu ade kat sisi awak...nick akan slalu sayang awak...nick slalu doakan kebahagiaan awak...kalau bukan dengan nick pon...nick sanggup...janji awak bahagia dan lelaki tu xkan sakiti awak sebagaimana kesilapan nick dulu....nick mintak tuhan tolong jagakan awak...sebab nick sayang awak...nick xnak ade perkara buruk jadi kat awak...^_^

Awak...nick tahu hati awak dah berasa sayang pada org lain...nick x marah org tu...nick pon x marah awak...^_^...nick gembira tuk awak...nick akan simpan perasaan nick nie...nick xnak awak terbelah bagi...nick dah pernah rasa kasih sayang awak...and nick sendiri yg hlgkan...nick xnak jadi pentingkan diri sendiri...tuk bebankan awak dengan perasaan x seberapa nick nie...lagipon...mungkin lelaki tu jauh lebih baik dari nick...

Awak...kesilapan nick dulu bukan salah awak...nick yg terburu2...mana2 org yang dapat jadi suami awak mesti untung...awak pandai masak...nick ingat lagi nick pernah mkan makanan awak...sedap...^_^ terima kasih awak...awak pon pandai layan org...^_^ nick happy sangat sepanjang jadi partner awak...budi bicara awak lembut ^_^...

nick nak jugak ucapkan terima kasih sebab dulu awak slalu ingatkan nick tuk solat...^_^...awak temankan nick study sampai lewat malam...sampai awak tertido...sian awak...terima kasih taw...and terima kasih jugak sebab tolong kejut nick tuk bgn study bila nick ade exam...x cukup lagi...nick nak ucap trima kasih sebab awak org yg x pernah ragui kebolehan nick...bila pointer nick diperlekehkan org lain...awak x pon...awak siap bagi kata semangat lagi...terima kasih awak...and bila nick dah berjaya...awak x meminta apa2 pon...cukup sekadar senyum dan kongsi kegembiraan nick...

Awak...kalau awak ingat nick nak memikat awak balik....yea mmg betol...mmg nick nak memikat awak balik...tapi nick xnak memaksa...nick akan terima apa sahaja  keputusan awak...sama ada baik atau buruk...kalau kita tak dapat bersama skalipon...nick harap nick boleh berada kat sisi awak sebagai kawan...itu pon dah cukup buat nick...nick harap awak xkan buang nick...

Awak...kalau betol jodoh kita bukan kat dunia nie...nick harap sangat kita dijodohkan kat syurga nanti...dijodohkan di alam yang kekal kat sana kelak...^_^

No comments:

 
;