Apr 11, 2011

Lalalala~


Ape aku nak taip eh kali nie...
hmx....
erm....
okeh....aku makin hensem...hari ke hari....
=.="

owh yeah...
i got sumthing to write...he5...

kisah bermula bila aku dapat satu fon call....
"Uki...mlm nie tido rovershoppe...kite lepak..."
nice...satu mende yang aku tunggu memandangkan aku tgh bosan and esok cuti....
bertolak la aku ke rovershoppe berbekalkan lappy aku...
and sepersalinan pakaian...

sesampai je kat situ...
aku campak je bag aku...ha5...lupe dalam tu ade laptop...
pastu mule ar..menggelupor gi cek blik...naseb bek xde pape jd...
hu5....

jmpe la adek2 angkat aku...
bersalam sebagai pembuka bicara....
"mane kite mlm nie??" pertanyaan ringkas dari aku...
"TC" ag pendek akim jawab...natang...ingat panjang ngat nak jwb...
aku lempar senyuman...and bersama predad,dore,meer and akim...kitorang mulakan perjalanan...

Sampai je kat tc...bersepah org....
hadoyh...serabut la...
cadangan mudah dari dore....
"bungkus mcd and kite cari tempat lepak"
seme stuju...

so tanpa pk panjang...
kitorang pergi ke drive through...
"double cheese 5"....kata dore....
"penyepak 6"....tambah meer....
"awek comel bagi makanan yea bang"...bicara akim....
"ade org ke dalam tu???tnya aku ringkas....
"wei...ko org ke mesin???"...soalan dari predad...
pastu berderai gelak tawa dlm answer tu....ha4....

setel bayar...
tunggu giliran amek makanan...
ade la sorang cewek cantik kerja kat mcd tu...
tanpa segan silu...akim jerit....
"saya nak awek tu bagi saya makanan...klu x saya xnak amek"
ha5....smpai kat kaunter...nah...jantan yang bagi....kah5....
sblm blah..dengan slambe akim jerit...
"bye2 sayang...miss you!!!"
ha5...berderai la tawa kitorang dalam tu...

makanan siap dibungkus...
port lak kitorang cari...
sebelah padang golf kitorang pilih...
dekat ngan taman teruntum..
xde org and still mengadap pantai....
sampai je kat situ...fon aku berdering...
sumone yang aku anggap istimewa call....

aku tinggalkan adek2 aku...
aku layan fon call tu...mengadap pantai and bergelak ketawa ngan dia...
mmg seronok....
to be honest...dalam ramai2 gurl yg rapat ngan aku...
dia the only one yang dpat wat aku lupekan sumone...
sumone that used to be in my heart...
borak ngan dia...lama gak...
x lama pastu dia letak fon...
aku pon x ingat nape...
aku rase dia ngajuk kot...coz aku x tumpu perhatian pada dia...
sian dia...dah la malam tu jari dia bengkak...hmx...im sorry....

bila dah letak fon....
aku gi blik kat adek2 aku...
berborak sakan kitorang...
and seme dok borak sal scout...seronok....
sal xtvt and impian masing2 dalam scout...
x ketinggalan sal sumone special dalam hidup kitorang...

derai tawa menghiasi pantai yang hanya ade ktorang ber 5 je...
sampai ke pagi....
lebih kurang kul 2...
habis seme mende ktorang share...
seronok...
ikatan yg bermula dari kawan...
disulam skaf...
kini menjadi hubungan adek bradek angkat...

meer bercerita sal awek dia yang dia syg...
predad duk cite sal kisah dia ngan ex dia...
akim cite sal kehidupan dia yang single...
dore citer sal fisha...
and aku cite sal harapan aku dengan sumone nie...
he5...finally aku dah x cite sal ex...wawawawa~

bosan mengadap pantai...
kitorang tukar port ke restoran taj kat tepi SPV...
melepak sana plak sampai kul 4....
omong kosong menghiasi setiap saat...
bosan kat sana...kitorang pon balik tidow...he5....

alhamdulillah...
aku gembira coz aku punya satu ikatan dengan diorang...
aku tgk muke sorang2....yg dulu junior yang aku jage dari form 1...
skang dah jadi rakan seperjuangan aku...
yang ade time aku susah dan senang...

alhamdulillah....
aku punya tempat tuk aku share rahsia aku...
tuk aku kongsi suka duka aku...
tuk aku kongsi pendapat aku...

korang seme mmg satu pertalian yang aku hargai...
thx coz concern why till now im still single...
have sum faith...i got sumone ^_^
klu ade rezeki...insyaallah...^_^....



thx guys...coz ade time aku sng...
and time aku susah...
jadi bahu aku bila aku menangis...
and kongsi duka aku bile aku sedih...
thx coz korang concern sal aku...^_^

No comments:

 
;